Zavřít
Poradna zdarma +420 800 915 915

Řešení stížností

Něco nebylo v pořádku? Dejte nám o tom vědět

Vážené klientky a klienti,

pokud se domníváte, že při poskytování našich služeb došlo k porušení Vašich práv, nebo že naši pracovníci/pracovnice jednali neeticky nebo neprofesionálně, máte možnost podat stížnost.

S každou stížností nakládáme důvěrně a s vážností. Podání stížnosti nebude mít vliv na možnost čerpat služby Opory Diakonie.

Jak podat stížnost:

Stížnost můžete podat telefonicky, emailem nebo poštou. K podání stížnosti prosím využijte následující kontakt.

Vaše stížnost bude vyřízena ve lhůtě 30 dní.

V případě nesouhlasu s vyřízením stížnosti se můžete obrátit na Správní radu Diakonie ČCE.

Diakonie ČCE – Správní rada, Belgická 22, Praha 2

+420 242 487 812
info@diakonie.cz

Poradenská linka pro pečující zdarma

Poradíme vám na čísle

Kdy volat:

Profilový obrázek koordinátora

Co je COOKIE?

Cookie je malý datový soubor umístěný ve vašem prohlížeči v zařízení (počítači, chytrém telefonu či tabletu), na kterém si stránky prohlížíte. Jeho úkolem je pomoci prohlíženým stránkám správně fungovat a zobrazovat správný obsah. Stránky si pamatují vaše prohlížení a fungují tak, aby se nemusely vaše preference nahrávat znovu. Díky tomu je pro vás užívání stránek mnohem přívětivější.